Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Elke dag bouwen aan sterke klantenrelaties binnen de farmacie en een sleutelrol innemen binnen business development, dat is waar jij vanuit jouw nieuwe rol als Klantenservice Manager farmacie aan meewerkt. Ben jij klaar om het nieuwe talent te worden in een innovatieve omgeving? Lees snel verder!
Onze klant Conforma is actief sinds 1957 vanuit het mooie Scheldeland in Destelbergen. Als groeiend farmaceutisch bedrijf zijn zij gespecialiseerd in de productie en verpakking van (half)vloeibare medicinale producten. Om het businessteam te versterken, kijken we uit naar een rechterhand van de Business Developer in de rol als gedreven Manager klantenservice. Jij bent de cruciale schakel tussen klanten en interne diensten.
Aanspreekpunt voor klanten. Intern doorzetten van vragen en opvolging om tijdige antwoorden te garanderen
Organisatie van periodieke opvolgmeetings met klanten
Communicatie over onderwerpen zoals prijswijzigingen
Opvolging van klantentevredenheid via jaarlijkse evaluatiemomenten
Aanwezigheid tijdens (klanten)events en beurzen om relaties te versterken
Monitoren en meten van OTIF-scores om leveringsgarantie te waarborgen
Orderinvoer in LISA en zorg voor correcte orderbevestiging
Klantgerichte opvolging van levertermijnen
Forecast en monitoren van (klant)voorraden en acties ondernemen waar nodig
Samenwerking met interne teams in functie van procesverbetering
Informatie opvolgen bij interne teams in functie van noden van klanten
Bachelor of masterdiploma. Heb je een achtergrond in life sciences of in een farmaceutische richting? Fantastisch!
Enkele jaren werkervaring in ordermanagement alsook opbouwen en beheren van klantrelaties
Vul je dit aan met ervaring in ERP en/of planningstools, dan is dat mooi meegenomen
Je bent zeer sterk in dossieropvolging waarbij je georganiseerd te werk gaat
Je werkt proactief en schakelt vlot tussen verschillende taken, waarbij je niet snel uit je lood bent geslagen
Je legt de nodige assertiviteit aan de dag om klantgericht te werk te gaan
Je bent zeer sterk communicatief. Je waardeert daarbij eerlijkheid en openheid. Je voelt je ook comfortabel in het brengen van minder leuke boodschappen; zit er een vertraging op de levertermijn dan communiceer jij dit correct naar de getroffen klanten
Je werkt sterk resultaatgericht en je hebt een hands-on mentaliteit
Als contactpersoon binnen een internationaal bedrijf beheers je het Nederlands vloeiend en heb je een goede kennis van het Engels (beide zijn essentieel)
MS Office heeft geen geheimen voor jou: je werkt vlot met programma's zoals Excel, Word, PowerPoint en Outlook
Kennis van ERP en planningssoftware
Bedrijf: Je komt terecht bij een groeiend farmaceutisch bedrijf waar Reliability, Flexibility, Proactivity, Commitment centraal staan als waarden. Een bedrijf met een warme, hechte sfeer
Rol: Je krijgt binnen het bedrijf een uitdagende nieuwe rol met veel verantwoordelijkheid en de mogelijkheid om impact te maken
Contract: Voltijdse tewerkstelling van 39u45min (deeltijds bespreekbaar)
Hybride werken: Je werkt in een systeem van glijtijden, met 1 dag thuiswerk
Vakantieregeling: Collectieve sluiting de laatste 2 weken van juli alsook tussen Kerst en Nieuw, de andere dagen zijn in overleg te kiezen
Arbeidsvoorwaarden: Loonvoorstel in functie van ervaring, maaltijdcheques €8/dag, hospitalisatieverzekering voor jou als medewerker en aan een gunstig tarief voor partner/kinderen
Locatie: Je komt terecht in een mooie groene aangename werkomgeving in het Scheldeland
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier